31 maart tot 20 april 2022 - Schriftelijke vragen

  1. Zwemlessen op school - Tekort aan zwembaden
  2. Aanpak cyberpesten - Professionalisering onderwijspersoneel
  3. Studietoelagen - Toekenning aan niet-Belgen
  4. Begrotingsartikelen beleidsdomein Onderwijs - Evolutie uitgaven
  5. Volwassenenonderwijs - Directiewissels
  6. Onlineplatform tegen (cyber)pesten - Onderwijs
  7. Onderwijs - Referentiepersonen
  8. Onderwijsinstellingen - Gebruik vrije en openbronsoftware vs commerciële softwarepakketten
  9. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Directiewissels
  10. Leerplichtonderwijs - Directiewissels
  11. Basis- en secundair onderwijs - Gemeentelijke sociale of andere voordelen
  12. Basis- en secundair onderwijs - Gemeentelijke sociale of andere voordelen
  13. Capaciteitsmonitor onderwijs - Onderzoek capaciteitsbehoefte
  14. Project 'Rijbewijzer in de Klas' - Monitoren slaagpercentages (2)
  15. Taalachterstand bij kleuters - Resultaten Koalatest voor het Limburgs onderwijs
  16. Secundair onderwijs - Puntenenveloppe voor zorggerelateerde taken
  17. Duaal leren - Problemen opstart
  18. Studenten met een beperking – Ondersteuning
  19. Duaal Leren - RadarDuaal
  20. Examencommissie - Impact coronacrisis
  21. Onderwijspersoneel - Berekening en uitbetaling fietsvergoeding
  22. Individuele beroepsopleiding (IBO) - Stand van zaken
  23. Basisonderwijs - Evolutie zorgcoördinatoren en zorgleerkrachten
  24. Cursussen Maatschappelijke Oriëntatie (MO) en Nederlands als tweede taal (NT2) - Slaagcijfers
  25. Individuele beroepsopleiding (IBO) - Evolutie - Focus op kansengroepen
  26. Studentenkamers - Uniform kwaliteitslabel (2)
  27. Wapendracht bij leerlingen - Preventiebeleid
  28. Luchtkwaliteit in scholen en voor- en naschoolse opvanginitiatieven - Onderzoek VITO
  29. Studentenkamers - Uitbatingsvergunning
  30. Platform ‘allesoverpesten.be’ - Budget, doelstellingen en promotie
  31. Doctoraatstudenten met een handicap of functiebeperking - Bijzonder statuut
  32. Leerlingenvervoer buitengewoon onderwijs - Busbegeleiding
  33. Doctoraatstudenten met een handicap of functiebeperking - Bijzonder statuut
  34. Studenten met een beperking - Studierendement - Inclusiebeleid
  35. Personeelskredieten onderwijs - Effectieve benutting (3)
  36. Duaal leren - Startbonus
  37. Leerkrachtentekort - Samenwerking VDAB-GO! - Proefproject INTRO Gent
  38. Onderwijspersoneel - Deelname aan internationale uitwisselingsprogramma's
  39. Hertekend inburgeringsbeleid - Afstemming regelgeving volwassenenonderwijs
  40. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Inschrijvingen
  41. Drinkwater op school - Loodwaarden
  42. Jonge leraren - Statuut en benoemingen
  43. Basisonderwijs - Schorsing en uitsluiting van leerlingen
  44. Scholen - Luchtreinigers tegen fijn stof en coronavirus
  45. Taalrichtingen - Opleiding Moderne Talen
  46. Edusprong - Resultaten regioscans
  47. Leerlingen secundair onderwijs - Schorsing en uitsluiting
  48. Agressie tegen onderwijspersoneel - Maatregelen
  49. Huis van het Nederlands - Taaltesten in het kader van het inschrijvingsrecht
  50. Huis van het Nederlands Brussel – Uitstroom
  51. Huis van het Nederlands - Taaltesten in het kader van het inschrijvingsrecht
  52. Nederlands als tweede taal (NT2) – Aanbod
  53. Schoolproject 'Oog voor Lekkers' - Aanbod voor kwetsbare kinderen
  54. Onderwijskwalificerende opleidingstrajecten met VDAB-opleidingscontract (OKOT's) - Zorgsector

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio