3 tot en met 23 april 2025 - Schriftelijk vragen

  1. Hoger onderwijs - Lager studierendement bij studenten zonder thuistaal Nederlands
  2. Graduaatsopleiding Basisverpleegkunde - Hervorming en financiering
  3. Specialisatierichting Land- en tuinbouwmechanisatie - Daling leerlingenaantal
  4. Agentschap voor Onderwijsdiensten - Ondersteuning thuiswerkend personeel
  5. Werkzoekenden - Opleiding tot leerkracht
  6. Directiewissels - Aantallen
  7. Onderwijs voor zieke en kwetsbare kinderen - Erkenning ziekenhuisscholen
  8. Onderwijs voor zieke en kwetsbare kinderen - Erkenning ziekenhuisscholen
  9. Negatieve evaluatie onderwijspersoneel - Beroep bij het college van beroep
  10. Negatieve evaluatie onderwijspersoneel - Beroep bij het college van beroep
  11. Flexi-jobs in het onderwijs - Evaluatie en initiatieven
  12. Leerlingen die van koepel of net veranderen - Stand van zaken
  13. Opleiding ervaringsdeskundige - Erkenning en financiering
  14. Verkeerseducatie op school - Ondersteuning Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV)
  15. Vierdejaarsstudenten verpleegkunde - Vergoeding
  16. Versnelde asbestverwijdering in scholen - Aanpak
  17. Versnelde asbestverwijdering in scholen - Aanpak
  18. Cultuureducatie - Initiatieven
  19. Flexi-jobs in het onderwijs - Evaluatie en initiatieven
  20. Flexi-jobs in het onderwijs - Eventuele uitbreiding naar andere onderwijssegmenten
  21. Scholengemeenschapsinstellingen en interlokale onderwijsverenigingen - Stand van zaken
  22. Proefproject duaal leren voor leerkrachten - Stand van zaken
  23. Harde knip in het hoger onderwijs - Effect op uitstroom studenten
  24. Levensbeschouwelijk onderwijs voor kleuters - Opt-insysteem
  25. Nieuwe master basisonderwijs - Inzet en erkenning
  26. Nieuwe master basisonderwijs - Inzet en erkenning
  27. Schooldirecteurs - Kernprofiel
  28. Schooldirecteurs - Kernprofiel
  29. Gesubsidieerde contractuelen (gesco's) - Terugvorderingen
  30. Gesubsidieerde contractuelen (gesco's) - Terugvorderingen
  31. Hoger onderwijs - Studiekostmonitor
  32. Hoger onderwijs - Studiekostmonitor
  33. Traject leerkracht - Aantal werkzoekenden
  34. STEM-academies - Stand van zaken

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio