17 februari tot en met 2 maart - Schriftelijke vragen

  1. Inschakelen leerkrachten op pensioengerechtigde leeftijd - Stand van zaken
  2. Website ‘Lesgeven is alles geven’ - Gebruik
  3. NARIC-Vlaanderen - Erkenning buitenlandse diploma’s
  4. Bibliotheken - Lerarenabonnement
  5. Platform i-Learn - Aanbod vaktechnische content aan scholen en bedrijven
  6. Platform i-Learn - Aanbod vaktechnische content aan scholen en bedrijven
  7. Kleuteronderwijs - KOALA-screening
  8. Onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers (OKAN) - Basisonderwijs
  9. Pedagogische begeleidingsdiensten (PBD’s) - Limburg
  10. Onderwijspersoneel - Regelgeving voor het opnemen van politiek verlof
  11. Onthaalonderwijs voor anderstalige nieuwkomers (OKAN) - Secundair onderwijs
  12. Leerkrachten - Deeltijds hervatten opdracht na langdurige ziekte
  13. Gegevens scholen en werkstation - Synchronisatieproblemen
  14. Onderwijsinspectie - Onderzoek naar leerlingenbegeleiding op school
  15. Zelfmoordlijn 1813 - Inzet studenten
  16. Onderwijs - Inzet gepensioneerde leerkrachten
  17. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Aandeel individueel aangepast curriculum (IAC) en Indicatorleerlingen
  18. Natuur in je School - Projectvoorstellen (2)
  19. Hoger onderwijs - Leerkrediet studenten (2)
  20. Toelatingsproef arts en tandarts - Beroepsprocedure
  21. Levensbeschouwelijk onderwijs voor kleuters - Opt-insysteem
  22. Lerarenopleidingen - Inschrijvingen en afgestudeerden
  23. Studenten lerarenopleidingen - Stand van zaken
  24. Basisonderwijs - Problematische afwezigheden
  25. Buitengewoon onderwijs - Capaciteitsmonitor
  26. Buitengewoon onderwijs - Capaciteitsproblematiek
  27. Registratie van afwezigheden door scholen - Terugvorderingen schooltoeslag (2)
  28. Opdrachten leerkrachten - Combinatie leerplichtonderwijs en niet-leerplichtonderwijs
  29. Basis- en secundair onderwijs - Omzetten van vacante uren-leraar/lesuren/lestijden in punten
  30. Secundair onderwijs - Bekwaamheidsbewijzen
  31. Lerarentekort - Zijinstromers knelpuntambten (2)
  32. Ongevallen in schoolomgevingen - Data-analyse

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio