13 tot en met 19 oktober 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Individuele leerloopbaanbegeleiding voor gedetineerden - LIO-project
  2. Limburgse internaten - Stand van zaken
  3. Huursubsidies scholen - Oproepen
  4. Uitrol modernisering secundair onderwijs - Aantal studierichtingen
  5. Aanvechting beslissingen klassenraad en toenemende juridisering onderwijs - Maatregelen
  6. Erkenning boeddhistische eredienst - Eventuele organisatie lessen boeddhistische godsdienst in het onderwijs
  7. Onderwijs - ChatGPT
  8. Jonge mantelzorgers - Mantelzorgvriendelijke scholen
  9. VDAB - Knelpuntvakken secundair onderwijs
  10. Secundair onderwijs - Aantal leerlingen in buurlanden en Wallonië
  11. Vraaggestuurde werking centra voor leerlingenbegeleiding (CLB's) - Domein psychosociaal functioneren
  12. Vraaggestuurde werking centra voor leerlingenbegeleiding (CLB's) - Domein preventieve gezondheidszorg
  13. Vraaggestuurde werking centra voor leerlingenbegeleiding (CLB's) - Domein onderwijsloopbaan
  14. Zijinstromers onderwijs - Stand van zaken
  15. Basis- en secundair onderwijs - Grensoverschrijdend gedrag
  16. Hoger onderwijs - Mantelzorgstatuut
  17. Problematische afwezigheden - Terugvordering schooltoeslag
  18. Individuele beroepsopleiding met taalcoaching (IBO-T) - Effect op tewerkstelling van personen met een migratieachtergrond
  19. Landbouwgerichte opleidingen - Volwassenenonderwijs
  20. Landbouwgerichte opleidingen - Secundair onderwijs
  21. Landbouwgerichte opleidingen - Secundair onderwijs
  22. Landbouwgerichte opleidingen - Volwassenenonderwijs
  23. Landbouwgerichte opleidingen - Innovatie via InnoVET-projecten
  24. Vervanging Moslimexecutieve door Moslimraad - Toekomstige status van vzw CIO en het islamonderricht
  25. Aantrekken arbeidskrachten uit Brussel en buurlanden - Evaluatie
  26. Randgemeenten - Aanstelling Franstalige leerkrachten in het Franstalig onderwijs

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio