1 tot en met 7 december 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Chauffeurs buitengewoon onderwijs - Nieuwe digitale systemen
  2. Buitengewoon onderwijs - Inschrijven van leerlingen die rekenen op een busrit
  3. Nederlandstalig onderwijs Brussel - Doorstroming naar het gewoon lager onderwijs
  4. Onderwijs - Subsidies voor de opvang van Oekraïense kinderen
  5. Rapport 'Kiezen voor Kwaliteit in 2040' van de Nederlandse universiteiten - Eventuele lessen voor het Vlaamse hoger onderwijs
  6. Actieplan Leesoffensief - Stand van zaken
  7. Actieplan Leesoffensief - Stand van zaken
  8. Secundair onderwijs - Radicalisering en polarisering
  9. Buitengewoon onderwijs - Stijgend aantal kleuters
  10. Arktos vzw - Project CONNECT
  11. Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGION) - Energielening en subsidieprocedure Energie
  12. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Programmatie
  13. Lantis - Lespakket over Oosterweel
  14. LeerID - Stand van zaken
  15. Eerste jaar B secundair onderwijs - Instroom onder voorwaarden
  16. Opleiding ‘Hoger Redder’ - Cursisten
  17. Buitengewoon onderwijs - Stijgende instroom
  18. DBFM-programma ‘Scholen van Vlaanderen’ - Derde projectoproep
  19. Huursubsidies scholen - Oproepen
  20. Hoger onderwijs - Langdurig zieke personeelsleden
  21. Inclusiviteit hoger onderwijs - Doctoraatsstudenten met een beperking
  22. Graduaatsopleidingen in het hoger onderwijs - Financiering
  23. Leerkracht-leerlingratio - Limburg
  24. Flexi-jobs in het onderwijs - Modaliteiten
  25. Inclusiviteit hoger onderwijs - Doctoraatsstudenten met een beperking
  26. Centrale examencommissie - Slaagpercentages
  27. Groeipakket - Uitvoering resolutie over de uitklaring van het begrip vervangingsinkomen in het kader van de uitzonderlijke schooltoeslag

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio