Elk evaluatiebeleid omvat drie aspecten:

  • evalueren (observeren en/of vaststellingen doen);
  • rapporteren (feedback geven);
  • delibereren (toekomstgericht attesteren en adviseren).

Je vindt op deze pagina concrete informatie over onder andere het uitreiken van het getuigschrift basisonderwijs en hoe je dat aanpakt, de delibererende klassenraad in het secundair onderwijs, de geïntegreerde proef ...

Alle informatie over het getuigschrift basisonderwijs vind je op de PRO.-pagina Leerlingen evalueren.

Downloads

Je ziet niet alle documenten
Meld aan

438KB
Reglementaire aandachtspunten en aanbevelingen voor de delibererende klassenraad in de eerste graad (MLER_170_B01)226KB
Het oriënteringsattest B modaliteiten voor het invullen van het model (MLER_170_B02)180KB
Het bewijs van competenties modaliteiten voor het invullen van het model (MLER_170_B03)168KB
Bewijs van competenties tweede graad D/A-finaliteit (MLER_170_B04)81KB
Bewijs van competenties tweede graad A-finaliteit (MLER_170_B05)133KB
Bewijs van competenties 3de graad D/A-finaliteit (MLER_170_B06)186KB
Bewijs van competenties 3de graad A-finaliteit (MLER_170_B07)238KB

308KB
Meedelen van het niet-geslaagd zijn voor een module in de opleiding HBO Verpleegkunde (MLER_146_B01)69KB
Diploma van gegradueerde verpleegkunde - model (MLER_146_B02)84KB
Diplomasupplement - model (MLER_146_B03)90KB

163KB
Verklaring levensreddend handelen bij kinderen (MLER_047_B01)81KB
Verklaring levensreddend handelen Begeleider in de kinderopvang dbso (MLER_047_B02)119KB
Verklaring levensreddend handelen Kinderbegeleider duaal (MLER_047_B03)72KB
Verklaring op erewoord (MLER_047_B02)102KB

120KB
Model van huishoudelijk reglement - kwalificatiecommissie (MLER_027_B01)66KB
×
Kijkt als...
Niveau
Regio