- Kwaliteitsvol ICT-beleidUit het nieuwe Digiplan klinkt luid de roep om een kwaliteitsvol ICT-beleid op school. Ben je dus op zoek naar een manier om digitalisering kwaliteitsvol vorm te geven in jouw school, dan is dit traject iets voor jou! We vertrekken vanuit het Vier-in-Balansmodel om samen met jou het ICT-beleid op jouw school uit te werken. Hoe kan je de ICT-visie laten aansluiten bij de pedagogische visie, welke materiële en professionaliseringsnoden komen boven drijven? Bij elk van deze stappen staan we stil en bieden we kaders en handvatten.Op aanvraag
- Lerend Netwerk - pedagogisch beleidsmedewerkers BuSOVakgenoten komen samen rond actuele thema's in de eigen praktijk. De inhoudelijke prioriteiten worden als groep vastgelegd en ingepland. Thema's die reeds te verkennen zijn: antwoorden zoeken op veranderende doelgroep, vernieuwing en kwaliteitsontwikkeling in pedagogisch beleid, gedrag en sociaal emotionele ontwikkeling, strategieën en alternatieven voor leerlingen die niet voltijds op school kunnen aansluiten.Meerdere dataOp locatie
- Lerend Netwerk - pedagogisch beleidsmedewerkers BuBaOVakgenoten komen samen rond actuele thema's in de eigen praktijk. De inhoudelijke prioriteiten worden als groep vastgelegd en ingepland. Thema's die reeds te verkennen zijn: antwoorden zoeken op veranderende doelgroep, vernieuwing en kwaliteitsontwikkeling in pedagogisch beleid, gedrag en sociaal emotionele ontwikkeling, strategieën en alternatieven voor leerlingen die niet voltijds op school kunnen aansluiten.Meerdere dataOp locatie
- Lerend netwerk: digigangmakers & pedagogische ict-coördinatoren basisonderwijsTijdens dit initiatief leer je digigangmakers en ICT-coördinatoren uit je regio kennen en kan je goede praktijkvoorbeelden van ICT/MEDIA met elkaar uitwisselen.Meerdere dataOp locatie