27 oktober tot en met 9 november 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Vlaamse overheid - Stage- en leerwerkplaatsen
  2. Beroepssecundair onderwijs (bso) - Jobkansen
  3. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Academies met initiatieopleidingen voor 6-7-jarigen
  4. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Leerlingen met een individueel aangepast curriculum (IAC)
  5. Basis- en secundair onderwijs - Schorsingen (2)
  6. Versterken van schoolleiderschap - Professionaliseringstrajecten
  7. Zijinstromers in het onderwijs - Evolutie (3)
  8. Nieuwe leersteuncentra - Personeelsbestand
  9. Basisonderwijs - Leerlingen uit buurlanden en Wallonië
  10. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Inschrijvingsgeld en kortingscategorieën
  11. Duaal lesgeven - ESF-project
  12. Onderwijspersoneelsleden die politiek verlof nemen - Stand van zaken
  13. Erkenning nieuwe scholen - Stand van zaken
  14. Secundair onderwijs - Leerlingen uit Wallonië en buurlanden
  15. Secundair onderwijs - Boekenverdeling
  16. Schoolfacturen secundair onderwijs - Betaalproblemen
  17. Leerplichtonderwijs - Directiewissels
  18. Beroepssecundair onderwijs (bso) - Stand van zaken
  19. Mandaat leraar-specialist - Instroom
  20. Zijinstromers naar het onderwijs - Stand van zaken
  21. Onderwijspersoneel - Ontslagen
  22. Duaal lesgeven - ESF-project
  23. Levenslang leren - Opleidingssteun
  24. Leerkrachten - Toekenning van het statuut 'leraar-specialist'
  25. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Alternatieve leercontext
  26. Startende leerkrachten - Uitstroom
  27. Uitkeringen voor studenten - Cumul studietoelage en leefloon
  28. Uitkeringen voor studenten - Cumul studietoelage en leefloon
  29. Certificaat Nederlands als Vreemde Taal (CNaVT) - Resultaten
  30. Basisonderwijs - Directeurs met een lesopdracht
  31. Basis- en secundair onderwijs - Vervroegde uitstroom schooldirecteurs en leerkrachten
  32. ICT-coördinatoren in het onderwijs - Stand van zaken
  33. Naadloos Flexibele Trajecten (NAFT) - Evaluatie

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio