- Vlaamse overheid - Stage- en leerwerkplaatsen
- Beroepssecundair onderwijs (bso) - Jobkansen
- Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Academies met initiatieopleidingen voor 6-7-jarigen
- Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Leerlingen met een individueel aangepast curriculum (IAC)
- Basis- en secundair onderwijs - Schorsingen (2)
- Versterken van schoolleiderschap - Professionaliseringstrajecten
- Zijinstromers in het onderwijs - Evolutie (3)
- Nieuwe leersteuncentra - Personeelsbestand
- Basisonderwijs - Leerlingen uit buurlanden en Wallonië
- Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Inschrijvingsgeld en kortingscategorieën
- Duaal lesgeven - ESF-project
- Onderwijspersoneelsleden die politiek verlof nemen - Stand van zaken
- Erkenning nieuwe scholen - Stand van zaken
- Secundair onderwijs - Leerlingen uit Wallonië en buurlanden
- Secundair onderwijs - Boekenverdeling
- Schoolfacturen secundair onderwijs - Betaalproblemen
- Leerplichtonderwijs - Directiewissels
- Beroepssecundair onderwijs (bso) - Stand van zaken
- Mandaat leraar-specialist - Instroom
- Zijinstromers naar het onderwijs - Stand van zaken
- Onderwijspersoneel - Ontslagen
- Duaal lesgeven - ESF-project
- Levenslang leren - Opleidingssteun
- Leerkrachten - Toekenning van het statuut 'leraar-specialist'
- Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Alternatieve leercontext
- Startende leerkrachten - Uitstroom
- Uitkeringen voor studenten - Cumul studietoelage en leefloon
- Uitkeringen voor studenten - Cumul studietoelage en leefloon
- Certificaat Nederlands als Vreemde Taal (CNaVT) - Resultaten
- Basisonderwijs - Directeurs met een lesopdracht
- Basis- en secundair onderwijs - Vervroegde uitstroom schooldirecteurs en leerkrachten
- ICT-coördinatoren in het onderwijs - Stand van zaken
- Naadloos Flexibele Trajecten (NAFT) - Evaluatie
27 oktober tot en met 9 november 2023 - Schriftelijke vragen