10 tot 16 februari 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Initiatief ‘Europese universiteiten’ - Besteding toegekende middelen
  2. Scholen - Aangepaste examenregeling wegens lerarentekort
  3. Lgbtqi+ - Onderwijs
  4. Stijging aantal onwettige afwezigheden en vroegtijdig schoolverlaten - Actieplan
  5. Koning Boudewijnstichting - ‘Talent-for-Teaching’-project
  6. Scholen - Leerkrachten met een pedoseksueel verleden
  7. Maatwerkbedrijven - Enclavewerkingen
  8. Maatwerkbedrijven - Bezettingsgraad
  9. Maatwerkbedrijven - Voorwaarde 65% doelgroepwerknemers
  10. Persoonsvolgend budget (PVB) na jeugdhulp - Onderwijs aan huis
  11. Scholen - Maatregelen bij uitbraak van infectieziekten
  12. Scholen - Maatregelen bij uitbraak van infectieziekten
  13. Individuele beroepsopleiding (IBO) - Aanwervingen en stopzettingen 2022
  14. Lgbtqi+ - Onderwijs
  15. Basis- en secundair onderwijs - Niet-ingevulde uren levensbeschouwing
  16. Etnische-culturele diversiteit in het onderwijs - Conceptualisering en meting
  17. Lerarentekort - In- en uitstroom onderwijs
  18. Adviezen commissie Beter Onderwijs - Opvolging
  19. Omzetting door academies van lestijden naar krediet voor leeractiviteiten op maat - Evaluatie
  20. Basis- en secundair onderwijs - Schorsingen
  21. Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Verloop deskundigen en voorzitters
  22. EDUplus - Opleidingen en deelnemers
  23. 1 Gezin 1 Plan (1G1P) - Bereik en evaluatie van de samenwerkingsverbanden
  24. Zomerscholen Ninove - Organisatie, cijfers en initiatieven
  25. Juridisering in het onderwijs - Klachten en verzoekschriften
  26. NARIC-Vlaanderen - Erkenning buitenlandse diploma's
  27. Zomerscholen Ninove - Organisatie, cijfers en initiatieven
  28. Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Gebiedsafbakening
  29. Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Omgevingsanalyse
  30. Onderwijspersoneel - Verhoogde fietsvergoeding
  31. Tweetalig onderwijs Nederlands-Vlaamse Gebarentaal - Proefproject
  32. Leerkrachten - Etnisch-culturele diversiteit
  33. Onderwijs aan gedetineerden - Stand van zaken
  34. Onderwijs - Inspectiecapaciteit

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio