- Initiatief ‘Europese universiteiten’ - Besteding toegekende middelen
- Scholen - Aangepaste examenregeling wegens lerarentekort
- Lgbtqi+ - Onderwijs
- Stijging aantal onwettige afwezigheden en vroegtijdig schoolverlaten - Actieplan
- Koning Boudewijnstichting - ‘Talent-for-Teaching’-project
- Scholen - Leerkrachten met een pedoseksueel verleden
- Maatwerkbedrijven - Enclavewerkingen
- Maatwerkbedrijven - Bezettingsgraad
- Maatwerkbedrijven - Voorwaarde 65% doelgroepwerknemers
- Persoonsvolgend budget (PVB) na jeugdhulp - Onderwijs aan huis
- Scholen - Maatregelen bij uitbraak van infectieziekten
- Scholen - Maatregelen bij uitbraak van infectieziekten
- Individuele beroepsopleiding (IBO) - Aanwervingen en stopzettingen 2022
- Lgbtqi+ - Onderwijs
- Basis- en secundair onderwijs - Niet-ingevulde uren levensbeschouwing
- Etnische-culturele diversiteit in het onderwijs - Conceptualisering en meting
- Lerarentekort - In- en uitstroom onderwijs
- Adviezen commissie Beter Onderwijs - Opvolging
- Omzetting door academies van lestijden naar krediet voor leeractiviteiten op maat - Evaluatie
- Basis- en secundair onderwijs - Schorsingen
- Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Verloop deskundigen en voorzitters
- EDUplus - Opleidingen en deelnemers
- 1 Gezin 1 Plan (1G1P) - Bereik en evaluatie van de samenwerkingsverbanden
- Zomerscholen Ninove - Organisatie, cijfers en initiatieven
- Juridisering in het onderwijs - Klachten en verzoekschriften
- NARIC-Vlaanderen - Erkenning buitenlandse diploma's
- Zomerscholen Ninove - Organisatie, cijfers en initiatieven
- Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Gebiedsafbakening
- Lokale overlegplatformen (LOP’s) - Omgevingsanalyse
- Onderwijspersoneel - Verhoogde fietsvergoeding
- Tweetalig onderwijs Nederlands-Vlaamse Gebarentaal - Proefproject
- Leerkrachten - Etnisch-culturele diversiteit
- Onderwijs aan gedetineerden - Stand van zaken
- Onderwijs - Inspectiecapaciteit
10 tot 16 februari 2023 - Schriftelijke vragen