Bij de helpdesk van databeheer kun je terecht met vragen, opmerkingen, suggesties, foutmeldingen rond je gebruikersnaam en wachtwoord voor de toepassingen van Katholiek Onderwijs Vlaanderen en rond de toegang tot de afgeschermde documenten op de website.
Verder kunnen scholen, besturen en andere organisaties bij deze helpdesk ondersteund worden in het gebruik van mijn.katholiekonderwijs.vlaanderen om hun team te registreren en up-to-date te houden.
02 507 06 36
Heb je praktische vragen? Technische vragen? Vragen over je inschrijving? Mail naar ons administratief ondersteunend team: nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen of bel naar 02 507 07 80.
Heb je inhoudelijke vragen over het aanbod? Ben je op zoek naar een bepaald thema? Mail naar academie@katholiekonderwijs.vlaanderen.
Bij de evaluatiebox-helpdesk kun je terecht met vragen over evaluatie-instrumenten voor het basisonderwijs. Meer specifiek bieden we ondersteuning bij de inschrijving voor en afname van IDP.
Tel: 02 507 08 61
Bij deze helpdesk kun je terecht met vragen over ICT-DIA: waarvoor en hoe gebruiken, inlogproblemen, toegankelijkheid en rapportering.
Bij deze helpdesk kun je terecht met vragen over aanmelden voor de leerpaden, informatie over inschrijven en uitschrijven ...
We merken bij leraren meer dan ooit de nood om elkaar te inspireren en te ondersteunen. Daarom is de pedagogische begeleiding van start gegaan met het Lerarennetwerk Katholiek Onderwijs Vlaanderen, een digitaal en interactief platform voor leraren. We helpen je met vragen om lid te worden en werken met Teams.
Via deze helpdesk formuleren we binnen de drie werkdagen een antwoord op alle vragen over het gebruik van de digitale leerplantool van Katholiek Onderwijs Vlaanderen.
Met vragen over de school-, groeps- en individuele leerplannen, over de distributie van gemeenschappelijke doelen, over het maken en bewerken van vorderingsplannen, over het gebruiken van de leidraad... kun je hier terecht.
Bij de helpdesk van WellBe kun je als preventieadviseur terecht met vragen over de toepassing WellBe zoals toegang tot de toepassing, foutmeldingen en andere technische problemen.
We helpen je ook verder als je de bevraging langer wilt openhouden, je een foutief e-mailadres hebt ingegeven, je de deelnemerslijst uit Excel wilt importeren of een overzicht wilt hebben van de scholen die al bevraagd zijn.
Bij de Helpdesk Zill beantwoorden we je vragen over de werking van de ZillSelector, de ZillSite en de ZillBib. Je kunt er ook terecht voor algemene vragen rond het leerplan. Ook technische problemen bij gebruik van de website en de Fichekit, foutjes of niet werkende links op de website kun je signaleren.
02 507 06 66
Heb je inhoudelijke vragen? Dan kun je terecht bij de collega's van de verschillende diensten via de Wie is wie.