27 januari tot 2 februari 2022: Schriftelijke vragen

  1. Hoogbegaafdheid op school - Lerende netwerken (2)
  2. Huursubsidies scholen - Oproepen
  3. Wegwerken leerachterstand door coronacrisis - Verdeling middelen operatie Bijsprong
  4. Doorstroom tussen gewoon en buitengewoon onderwijs - Gemeenschappelijke vestigingsplaats
  5. Digisprong in het lager onderwijs - Uitrol
  6. Basisonderwijs - Niet-ingevulde lerarenuren
  7. Secundair onderwijs - Niet-ingevulde lerarenuren
  8. Opleiding kunst en creatie (muziek) in het voltijds kunstsecundair onderwijs - Leerlingen
  9. Opleiding Nederlands als tweede taal (NT2) - Limburg
  10. Onderwijspersoneel - Fietsvergoeding
  11. Onderwijspersoneel - Heirkracht
  12. Onderwijspersoneel – Lerarenkaart
  13. Leerkrachten basis- en secundair onderwijs - Korte, beperkte en voltijdse opdrachten
  14. Columbusproef - Deelnames
  15. Meester-leerlingtraject – Beurzen
  16. Leerplichtonderwijs – Directiewissels
  17. Werkzoekenden met een beroepsaspiratie onderwijs zonder diploma onderwijs - Begeleiding
  18. Onderwijsaanbod voor gedetineerden - Impact coronacrisis
  19. Agressie tegen leerkrachten - Stand van zaken
  20. Studentenuitwisseling - Mogelijke verdere samenwerking met het Verenigd Koninkrijk na Brexit
  21. Studentenuitwisseling - Mogelijke verdere samenwerking met het Verenigd Koninkrijk na Brexit
  22. Nederlandstalig onderwijs Brussel - Voorrangsregeling Nederlandstaligen
  23. Niet-gediagnosticeerde leerlingen buitengewoon basisonderwijs - Gemotiveerd CLB-verslag
  24. Naschools openstellen sport- en bewegingsinfrastructuur - Aanvragen projectsubsidies
  25. Werkzoekenden met een beroepsaspiratie onderwijs zonder diploma onderwijs - Begeleiding
  26. Zijinstromers - Inbreng anciënniteit

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio