20 tot en met 26 oktober 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Basisonderwijs - Schorsing en uitsluiting van leerlingen
  2. Basis- en secundair onderwijs - Vervangend schooldirecteur
  3. Beginnende leerkrachten - Uitstroom (2)
  4. Aanbod Nederlands voor anderstaligen tijdens de zomervakantie - Zomerbabbels
  5. Basis- en secundair onderwijs - Directeurs met leservaring
  6. Centra voor volwassenenonderwijs (CVO's) - Ingeschreven minderjarigen (2)
  7. Basisonderwijs - Aantal leerlingen in buurlanden en Wallonië
  8. Zijinstromers - lerarenbonus (2)
  9. Veilige schoolomgevingen - Projecten lokale besturen
  10. Volwassenenonderwijs - Zomeraanbod cursussen
  11. Randgemeenten - Controle bij inschrijving van leerlingen in Franstalige faciliteitenscholen
  12. Secundair onderwijs - Schorsing en uitsluiting
  13. Kandidaten toelatingsexamen arts, tandarts of dierenarts - Verder studietraject
  14. Toegangsexamens arts, tandarts en dierenarts - Organisatie en kostprijs
  15. Luchtkwaliteit in de klas - Air@school
  16. Randgemeenten - Controle bij inschrijving van leerlingen in Franstalige faciliteitenscholen
  17. Kleuters - Aanwezigheid op school
  18. Leerplichtonderwijs - Vaste benoemingen
  19. Onderwijspersoneel - Preventieve schorsingen
  20. Leerkrachten secundair onderwijs - Vakbekwaamheidsbewijzen
  21. Tijdelijk onderwijs aan huis (TOAH) - Stand van zaken
  22. Detacheringen in het onderwijs - Stand van zaken
  23. Onderwijs - Deeltijds hervatten na langdurige ziekte (2)
  24. Toegangsexamens arts, tandarts en dierenarts - Deelnemers en slaagpercentages
  25. Lerarenplatforms - Stand van zaken
  26. Inschakelen van leerkrachten op pensioengerechtigde leeftijd - Stand van zaken (2)

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio