11 februari tot 24 februari 2021 – Schriftelijke vragen

  1. Groeipakket - Uitzonderlijke schooltoeslag
  2. Digitale versnelling in het onderwijs – Budget
  3. Inschrijvingen kunstacademies in coronajaar – Inschrijvingsgeld
  4. Bijlessen – Kosteloosheid
  5. Hoger onderwijs - Nederlandstalige opleidingen met anderstalige variant
  6. Heroverweging grote uitgavenposten begroting – Onderwijs
  7. Afstandsonderwijs Nederlands als tweede taal (NT2) - Uitdagingen - Vlaamse Rand
  8. Kerstevaluaties – Heroriënteringen
  9. Coronacrisis - Impact op opleiding landbouwvorming
  10. Bestrijding verspreiding coronavirus - Ventilatie klaslokalen
  11. Tweede aankoopgolf laptops voor scholen - Kostprijs voor de scholen
  12. Levensbeschouwelijke vakken – Inspectie
  13. Inschrijvingsdecreet - Dubbele contingentering en vrije schoolkeuze
  14. Onderwijspersoneel – Omstandigheidsverlof
  15. Scholenbouw - DBFM-programma
  16. Overgang van bachelor- naar masteropleiding - Studievoortgang of -knip
  17. Lager onderwijs - Inzetten van kleuterleiders + bijlagen
  18. Scholen gesubsidieerd onderwijs – Huursubsidies + bijlage 1 en bijlage 2
  19. Kleuteronderwijs - Remediëringstrajecten Nederlands
  20. Secundair onderwijs – Bekwaamheidsbewijzen + bijlage 1 en bijlage 2
  21. Hoger onderwijs - Reëel versus theoretisch opleidingsaanbod + bijlage 1 en bijlage 2
  22. Islamonderricht – Inspectie
  23. Levensbeschouwelijke vakken - Bevraging door de Vereniging Leidinggevenden Vlaams Onderwijs (VLVO)
  24. Hoger kunstonderwijs (hko) – Financiering
  25. Aanleg schoolstraten – Waasland
  26. Onderwijskwalificerende opleidingstrajecten met VDAB-opleidingscontract (OKOT's) – Zorgsector

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio