6 tot en met 12 oktober 2023 - Schriftelijke vragen

  1. Onderwijs - Personen van buitenlandse herkomst in ondersteunende functies
  2. Onderwijs - Personen van buitenlandse herkomst in directiefuncties
  3. Onderwijs - Personen van buitenlandse herkomst in schoolbesturen
  4. Onderwijs - Personen van buitenlandse herkomst in de centra voor leerlingenbegeleiding (CLB’s)
  5. Ouderschapsverlof in het onderwijs - Man-vrouwverhouding
  6. Hoger onderwijs - Beroepsprocedures tegen examenuitslag of studievoortgangsbeslissing
  7. Studentenparticipatie - Representativiteit
  8. Onderwijspersoneel - Fietsvergoeding
  9. Buitengewoon onderwijs - Leerlingenvervoer
  10. Schoolverlaters - Samenwerking VDAB-Onderwijs
  11. Toekomstige pandemieën - Maximaal openhouden van scholen
  12. Basis- en secundair onderwijs - Omzetten van vacante uren-leraar/lesuren/lestijden in punten (2)
  13. Hoger kunstonderwijs - In- en uitstroom
  14. Studenten met VAPH-statuut - Doorstroom
  15. Cognitief sterk functionerende leerlingen - Ondersteuning
  16. Hoger onderwijs - Senioren
  17. Hoger onderwijs - Nederlandstalige opleidingen met anderstalige variant
  18. Secundair onderwijs - Aanmeldings- en inschrijvingsprocedure
  19. Aanmeldingsprocedures secundair onderwijs - Antwerpen en Vlaams-Brabant
  20. Niet-geregistreerde kinderen - Leerplichtcontrole
  21. Centra voor leerlingenbegeleiding (CLB’s) - Geregistreerde activiteiten
  22. Zijinstromers - Anciënniteit vanuit zelfstandigenstatuut of niet aan de overheid gebonden instelling
  23. Toelatingsexamen arts, tandarts en dierengeneeskunde - Slaagpercentages
  24. Voorsprongfonds Hoger Onderwijs - Werkingskosten (3)
  25. Maritiem onderwijs - Stand van zaken
  26. Maritiem onderwijs - Stand van zaken
  27. Vroegtijdige schoolverlaters - Evolutie
  28. Studenten-ondernemers - Evolutie
  29. Zomerscholen - Stand van zaken
  30. Toelatingsexamens voor arts, tandarts en dierenarts - Resultaten (2)

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio