4 tot 10 februari 2021 – Schriftelijke vragen

  1. Start schooljaar - Openstaande vacatures voor leerkrachten + bijlagen
  2. Centra voor leerlingenbegeleiding (CLB's) - Detectie problemen mentaal welzijn jongeren
  3. Secundair onderwijs - Nieuwe opleiding 'Defensie en Veiligheid'
  4. Project 'Samen tegen onbetaalde schoolfacturen' - Begeleiding scholen
  5. Coronatesten - Aparte strategie voor het onderwijs
  6. Leerlingen in thuisonderwijs - Terugkeer naar het reguliere onderwijs + bijlage 1 en bijlage 2
  7. Imamopleiding aan de KU Leuven en de vzw Afor - Stand van zaken
  8. Oriëntatieproef Columbus - Kwaliteit en impact
  9. Digitaal onderwijs - Aanpassing schoolreglement
  10. Leerkrachten - Zij-instromers + bijlage 1 en bijlage 2
  11. Asbestvrije schoolinfrastructuur – Maatregelen
  12. Onderwijs - Ondersteuning jonge mantelzorgers
  13. Opleiding logopedie – Studieniveau
  14. Hoger onderwijs - Slaagpercentages van studenten die thuisonderwijs volgden
  15. Leerlingen in thuisonderwijs - Slaagpercentage examencommissie
  16. Complottheorieën in het secundair onderwijs – Aanpak
  17. Afstandsonderwijs - Toegang tot het internet voor leerlingen
  18. Leraren en scholen - Bescherming tegen extremistisch geweld
  19. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Leerlingen met een individueel aangepast curriculum (IAC)
  20. Studenten hogescholen en universiteiten - Ondersteuning en welzijn
  21. Mentaal welzijn jongeren – Ondersteuning
  22. Afwezigheden op school - Tijdelijke coronamaatregelen + bijlage 1 en bijlage 2
  23. Deeltijds kunstonderwijs (dko) - Initiatieopleidingen voor 6- en 7-jarigen
  24. Hoger onderwijs - Inschrijvingen 2020-2021
  25. Lerarenopleiding – Onlinestages
  26. Studentenuitwisselingsprogramma's - Erasmus Belgica
  27. Programma 'Sporten op school' – Concepten
  28. Statuut startende leerkrachten - Stand van zaken + bijlage 1 en bijlage 2
  29. Aandacht voor dierenwelzijn in het onderwijs - Lespakket 'Oog in Oog'

Verwante artikels

OVER DEZE BLOG

Deze blog is niet bedoeld als formeel standpunt van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, evenmin als een puur verslag, maar wel als een niet-neutraal, persoonlijk commentaar op vooral ook politieke aspecten van de parlementaire onderwijsactiviteiten, zowel in de Commissie Onderwijs en de plenaire vergadering van het Vlaams Parlement als uitzonderlijk ook in een andere vakcommissie die occasioneel relevant kan zijn voor het beleidsdomein Onderwijs.

×
Kijkt als...
Niveau
Regio