
Vandaag zat bisschop Johan Bonny zijn laatste raad van bestuur en algemene vergadering van onze netwerkorganisatie voor. In die periode heeft hij met grote betrokkenheid en een sterk engagement mee richting gegeven aan onze organisatie en aan het katholiek onderwijs in Vlaanderen en Brussel.
Namens Katholiek Onderwijs Vlaanderen wil ik hem oprecht danken voor zijn vertrouwen, zijn verbindende rol en zijn blijvende aandacht voor de maatschappelijke en pedagogische opdracht van ons onderwijs. Zijn voorzitterschap werd gekenmerkt door dialoog, reflectie en een oprechte zorg voor scholen, leerlingen en schoolteams. We kijken uit naar zijn afscheidsboodschap in onze laatste nieuwsbrief van het schooljaar, op 2 juli.
Dank u wel, Monseigneur, voor twaalf jaar van engagement en samenwerking.
Bruno Vanobbergen
directeur-generaal
Katholiek Onderwijs Vlaanderen