Een betalingsaanvraag voor een subsidiedossier die bij AGION wordt ingediend bij de afdeling reguliere financiering werd tot voor kort automatisch opgepikt door het team energieleningen bij AGION. Het volstond om de factuur één keer in te dienen. Dat is voor de medewerkers van team energieleningen bij AGION niet vol te houden. Daardoor werden een aantal uitbetalingen op energieleningen niet uitgevoerd. Om dit in de toekomst te voorkomen vraagt AGIOn om de betalingsaanvragen (facturen en vorderingsstaten) vanaf nu zowel bij rf@agion.be als bij energielening@agion.be in te dienen.
Voor energieleningen die betrekking hebben op subsidiedossiers die door het team Infrastructuur van de Dienst Bestuur & organisatie worden begeleid, blijven wij dit voor jou doen. Het volstaat dat je ons bij de betalingsaanvraag signaleert of er ook een energielening loopt. Wij zorgen dan voor een correcte verdere opvolging.In beide gevallen vermeld je bij je zending best het nummer van de energielening.
AGION zal volgens de gemaakte afspraken wel het nodige doen om voor de reeds ingediende facturen te controleren of er ook een energielening aan gekoppeld is. Blijft een betaling op een energielening te lang uit, contacteer dan je dossierbegeleider bij het team infrastructuur van onze Dienst Bestuur & organisatie. Wij lossen het voor je op.