- De tweedaagse vindt dit jaar opnieuw in Beveren (Waas) plaats: hotel Van der Valk bevindt zich op de Gentseweg 280. Er is een grote parking (waarvan 15 parkeerplaatsen met laadpaal) aanwezig. Tip: carpooling is gezelliger, goedkoper én beter voor het milieu!
- Je kunt - via de link in de gelijknamige rubriek - vanaf maandag 2 december tot en met zondag 12 januari 2025 inschrijven. Keuzewinkels die niet meer zichtbaar zijn, zijn volzet.
- De deelnameprijs voor deze tweedaagse bedraagt 420 euro en wordt nadien via factuur vereffend. Elke deelnemer betaalt sowieso het volledige bedrag, ongeacht of men één dan wel twee dagen aanwezig is en al of niet blijft overnachten.
- We zijn genoodzaakt om de kamers standaard met twee of drie personen te bezetten. Spreek onderling af en help zo jezelf en ons door op te geven met wie je de kamer zal delen. Wie met drie de kamer deelt, krijgt 25 euro korting per persoon.
- Kosteloos annuleren kan tot en met 12 februari 2025 en dient via mail zowel aan de Academie (academie@katholiekonderwijs.vlaanderen) als aan Ingrid Jost (ingrid.jost@katholiekonderwijs.vlaanderen) gemeld te worden.
- Inchecken (kamersleutel afhalen aan de balie van het hotel!) kan op donderdag vanaf 17 uur.
- Bad- en bedlinnen zijn aanwezig.
- Voor de avondactiviteit mag je zeker je avondkledij uit de kast halen; sfeer verzekerd!
- In het hotel is er een zwembad en escaperoom aanwezig. Wegens renovatiewerken is de wellness helaas dit jaar niet beschikbaar. Wie van de escaperoom gebruik wil maken, reserveert die best op voorhand bij en betaalt daarvoor rechtstreeks aan hotel Van der Valk (03 775 86 23 of info@hotelbeveren.be).
- Je kunt op de inschrijvingspagina aanduiden als je reeds op woensdagavond wil blijven slapen. Al wie dit aanduidt, krijgt een speciale kortingscode. Hiermee kun je zelf boeken op de website van hotel Van der Valk Beveren voor een bijkomende nacht van woensdag op donderdag. Hotel Van der Valk kan dan aan de hand van die kortingscode zien dat je een deelnemer bent aan het directiecongres. Er kan niet gegarandeerd worden dat je gedurende je gehele verblijf dezelfde kamer behoudt. De kosten van deze extra overnachting betaal je rechtstreeks aan het hotel.
- De middaglunch wordt in twee zalen geserveerd: 'Jardin' en 'Nest'. Je krijgt 's morgens tijdens het onthaal bij je verbindingspersoon een kaartje met jouw locatie.
- Voor het donderdagavonddiner voorzien we tafels per scholengemeenschap.
- Voor meer informatie kan je terecht bij:
Pascale Muylaert (inhoudelijke vragen en kamerverdeling)
pascale.muylaert@katholiekonderwijs.vlaanderen
0497 84 92 72
Ingrid Jost (andere praktische schikkingen)
ingrid.jost@katholiekonderwijs.vlaanderen
0473 93 40 65 of 050 37 26 75 (keuze 2)